Retourbeleid
RETOURNEREN VAN KLEDING
- alle goederen gekocht in onze online winkel, die niet op verzoek van de koper zijn aangepast, kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd - geretourneerde goederen moeten verkoopbaar zijn (mogen niet gewassen, gedragen of beschadigd zijn)
- stuur de niet-passende goederen samen met een kopie van de factuur naar het adres vermeld in het Klachtenformulier, dat u HIER kunt afdrukken
- als de goederen inclusief het originele label en de verpakking in orde zijn, d.w.z. zonder duidelijke tekenen van slijtage of schade, sturen wij de aankoopprijs van de goederen onmiddellijk naar het door u opgegeven account, anders moeten we het geretourneerde bedrag verminderen met de kosten voor het herstellen van het product naar de oorspronkelijke staat
- de verzendkosten voor het retourneren van goederen zijn voor rekening van de klant
RUILEN VAN KLEDING (ik heb een andere maat, kleur nodig,...)
- het is noodzakelijk om de ongepaste kleding te retourneren (zie RETOURNEREN VAN KLEDING)
- plaats een nieuwe bestelling
GARANTIE EN KLACHTEN (fabricagefouten van kleding)
- eventuele klachten zullen wij naar uw tevredenheid individueel met u afhandelen en in overeenstemming met de geldende wetgeving
- op alle door ons aangeboden goederen wordt garantie verleend binnen de wettelijke termijn
- stuur de gereclameerde goederen samen met een kopie van de factuur naar het adres vermeld in het Klachtenformulier, dat u HIER kunt afdrukken
- u wordt zo snel mogelijk geïnformeerd over de manier waarop de klacht wordt opgelost (reparatie/terugbetaling)
- RECHT OP KLACHT IS NIET VAN TOEPASSING OP: slijtage van goederen door de aard van normaal gebruik, slijtage door de tijd en schade aan goederen door ongebruikelijk gebruik of schade veroorzaakt door de gebruiker (onjuiste wasmethode, enz.)
- als uw klacht als ongegrond wordt beoordeeld, worden de goederen op uw kosten per rembours aan u geretourneerd
Meer informatie vindt u in de algemene voorwaarden.